2013. április 14.

KSH - A méz felvásárlási átlagára 664 Ft/kg 2013. februárban

A méz felvásárlási nettó átlagára 664 Ft/kg 2013. februárban - 7 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban azonos időszakban és 20 százalékkal kisebb, mint két évvel korábban azonos hónapban. 
  • A méz felvásárlási nettó átlagára 711 Ft/kg volt 2012. februárban és 825 Ft/kg 2011. februárban. 



Kattintson a táblázatra a nagyításhoz
Forrás: KSH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítésre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

2005 (20) 2006 (21) 2007 (62) 2008 (104) 2009 (71) 2010 (7) 2011 (161) 2012 (1002) 2013 (403) 2014 (196) adalékanyag (3) agrárium (129) Agrármonitor (5) akciós újság (6) AKI (352) Aldi (4) alkohol (10) alma (56) AMI (41) Argentina (2) Auchan (1) Ausztria (7) Ausztrália (3) bab (32) baromfi (77) befőzőszer (1) BellResearch (1) bimbóskel (1) bio (23) birsalma (4) BMI (1) bodza (3) bogyósok (3) bor (63) borjú (18) borsó (18) brokkoli (9) BSI (59) Bunge (1) burgonya (56) bárány (37) bébiétel (1) búza (42) büfé (1) cereália (1) Chile (1) cikória (1) convenience (1) Csehország (4) cseresznye (23) csirke (68) csokoládé (7) csomagolás (6) cukor (20) cukorka (3) cukorrépa (2) cékla (22) címke (5) Danone (1) decilisek (1) Destatis (6) dezodor (1) direkt marketing (1) divat (1) diétás (1) dió (35) dohányzás (1) Dreher (1) Drogerie Markt (1) Dánia (1) Dél-Afrika (2) e-szám (1) egres (8) eladáshely (1) előírás (16) energiaital (5) eper (27) EUFIC (14) Európai Unió (109) fagylalt (3) Fanta Trendriport (3) Fehér Könyv (1) fehérrépa (1) feldolgozás (1) felvásárlási ár (741) fenntartható fejlődés (2) fesztiválok (1) fiatalok (12) foglalkozás (1) fogyasztás (46) fogyasztói ár (35) fogyókúra (2) fokhagyma (36) Franciaország (5) friss húskészítmények (4) funkcionális élelmiszer (2) férfiak (1) fűszerek (5) fűszerpaprika (5) gabona (55) galamb (2) gasztronómia (3) gesztenye (13) gesztenyekrém (1) GKI (2) gomba (27) GVH (3) gyerekek (3) gyorsfagyasztott (3) gyártók (3) gyümölcs (61) gyümölcslé (12) görögdinnye (20) Görögország (1) HACCP (1) hal (7) hipermarket (2) Hollandia (3) honlap (1) hungarikum (1) Hungary-Meat (1) Hungrana (1) háztartási vegyiáru (1) háztartások (6) hús (11) húskészítmények (3) húsvét (4) IAASTD (1) import (2) innivaló (2) interjú (1) Internet (2) intervenció (1) Ipsos (1) irányelv (13) iskola (1) jeges tea (1) joghurt (5) juh (30) jégkrém (10) jövedelem (3) kacsa (57) kajszibarack (16) kakas (21) kakaó (1) karalábé (31) karfiol (42) karácsony (4) kecske (9) kefír (1) keksz (5) kelbimbó (13) kelkáposzta (17) keményítő (1) kenyér (9) kereskedelem (27) kereskedelmi márka (8) kereskedő (1) kiadások (4) Kidcomm (1) kiskereskedelmi cenzus (2) Kiskereskedelmi Index (47) kistermelő (1) kommunikáció (1) konzerv (1) Kopint-Tárki (7) kozmetikum (1) KSH (1267) kukorica (53) KutatóCentrum (1) káposzta (43) kávé (7) képzés (1) készétel (1) kínai kel (13) köles (2) környezetbarát (2) körte (43) közterület (1) közétkezés (1) külkereskedelem (22) Lekkerland (1) lekvár (1) lencse (15) Lengyelország (2) leves (1) liba (57) Lidl (4) liszt (4) logisztika (1) láncok (3) lángos (1) (1) magyar (17) malac (8) malomipari termék (2) mandula (15) margarin (5) marha (36) marhahús (39) marketing (60) Masmi (1) megg (1) meggy (22) Metro (1) mikulás (1) mobil telefon (1) mogyoró (13) mák (21) málna (13) márka (68) márkahűség (2) MÁSZ (1) MÉ Magyar Élelmiszerkönyv (38) MÉBiH (14) média (2) MÉDOSZ (1) méh (1) méz (47) Müller (1) müzliszelet (1) Nagy-Britannia (1) Nagybani Piac (5) napraforgó (18) naspolya (1) nektarin (3) nemzetközi (4) Nielsen (59) nrc (2) nyugdíjasok (2) nyúl (25) nápolyi (1) Németország (45) nők (5) október (4) olaj (3) olajos növény (4) Olaszország (2) online (2) Oroszország (11) OÉTI (3) padlizsán (9) paprika (48) paradicsom (47) paraj (1) Penny Market (3) petrezselyem (22) pezsgő (1) piac (1) piackutatás (1) Pick (2) piskóta (2) Piszkei Öko (1) plakát (2) Planet Retail (1) POS (1) PR (1) praliné (1) PricewaterhouseCoopers (2) Progresszív magazin (12) pulyka (59) puszdeli (1) pálinka (1) Pápai Hús (1) péksütemény (7) pénzügy (5) póréhagyma (14) reggeli csemegék (2) reklám (4) rendezvény (3) repce (4) Research International Hoffmann (1) retek (25) ribizli (7) Riceland (1) ringló (3) rizs (5) Románia (7) Rondo (1) rozs (12) rágcsálnivaló (1) sajt (16) saláta (25) sertés (78) sertéshús (36) SGS (11) ShopperTrends (3) Sikertermék (1) Spanyolország (4) Spar (1) spenót (21) spárga (16) spárgatök (16) Svájc (2) szabadidő (1) szaloncukor (1) szamóca (15) szeder (5) Szilasfood (2) szilva (19) Szinapszis (1) Szlovákia (12) Szonda Ipsos (14) száraz tészta (2) színezék (1) szója (12) szőlő (20) sárgabarack (17) sárgaborsó (10) sárgadinnye (18) sárgarépa (41) (1) sóska (17) sör (20) sütőipari termék (2) sűrített tej (1) tanulmány (15) tartósított élelmiszer (1) tea (3) tej (92) tejföl (3) tejpor (4) tejtermék (24) termelői piaci ár (293) Tesco (2) testsúly (1) testápoló (1) tisztítószer (1) TNS (12) tojás (71) torma (18) tyúk (52) táplálkozás (16) tápérték (1) Tárki (1) tészta (2) túró (2) uborka (40) Ukrajna (3) vaj (4) vendéglátás (1) VHT (1) videó (33) világ (172) vonalkód (1) válság (7) vásárlás (35) Vásárlóerő Index (1) védjegy (1) víz (2) vörös káposzta (19) vöröshagyma (51) zab (3) zeller (30) zene (1) Zimbo (1) zsiradék (1) zsír (4) zöldbab (14) zöldborsó (18) zöldhagyma (19) zöldség (65) áfa (2) áfonya (3) állat (39) állateledel (4) ár (41) árak (5) árbevétel (27) árpa (13) ásványvíz (15) édesség (7) Édességgyártók Szövetsége (3) édesítőszer (2) éel (1) ÉFOSZ (1) élelmiszer (117) élelmiszer-biztonság (11) élelmiszeripar (1) ételízesítő (2) Étkezési szokások (1) étolaj (5) öko (15) ökotermékek (2) Örményország (1) üdítőital (8) üzletek (14) üzletválasztás (5) őszibarack (22)

Tudástár Archívum