2013. április 14.

KSH - A méz felvásárlási átlagára 664 Ft/kg 2013. februárban

A méz felvásárlási nettó átlagára 664 Ft/kg 2013. februárban - 7 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban azonos időszakban és 20 százalékkal kisebb, mint két évvel korábban azonos hónapban. 
  • A méz felvásárlási nettó átlagára 711 Ft/kg volt 2012. februárban és 825 Ft/kg 2011. februárban. 



Kattintson a táblázatra a nagyításhoz
Forrás: KSH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Azonnali RSS-értesítésre feliratkozás

Napi hírlevélre feliratkozás

Írja be e-mail címét:

Kulcsszavak

1% (2) 2005 (20) 2006 (21) 2007 (62) 2008 (104) 2009 (71) 2010 (7) 2011 (161) 2012 (1002) 2013 (403) 2014 (309) 2015 (305) 2016 (247) adalékanyag (3) áfa (3) áfonya (3) agrárium (195) Agrármonitor (6) akciós újság (16) AKI (696) Aldi (7) alkohol (10) állat (49) állateledel (4) alma (60) Amazon (3) Amerika (68) AMI (41) ár (41) árak (22) árbevétel (28) Argentina (3) árpa (15) ásványvíz (15) AT REL (32) Auchan (2) Ausztrália (4) Ausztria (82) bab (32) bárány (40) baromfi (123) bébiétel (1) befőzőszer (1) BellResearch (1) bimbóskel (1) bio (31) birsalma (4) BMI (1) bodza (3) bogyósok (3) Bonduelle (1) bor (115) borjú (18) borsó (18) Borsodi (1) brokkoli (10) BSI (59) Bulgária (1) Bunge (3) burgonya (59) búza (86) büfé (1) CBA (1) cékla (25) cereália (1) Chile (2) cikória (1) címke (6) Ciprus (1) Coca-Cola (1) convenience (1) Coop (1) cukkini (3) cukor (35) cukorka (3) cukorrépa (6) Csehország (5) cseresznye (25) csirke (80) csokoládé (8) csomagolás (8) Dánia (1) Danone (1) decilisek (1) Dél-Afrika (4) Destatis (6) dezodor (1) diétás (1) digitális (1) dió (37) direkt marketing (1) diszkont (1) divat (1) dohányzás (1) Dreher (1) Drogerie Markt (1) e-szám (1) EAFRD (7) édesítőszer (2) édesség (14) Édességgyártók Szövetsége (3) éel (1) EFKO (1) ÉFOSZ (1) egres (8) eladáshely (1) élelmiszer (255) élelmiszer-biztonság (15) élelmiszeripar (14) Élelmiszerklub Alapítvány (45) előírás (16) energiaital (5) eper (28) Erasmus+ (14) értékesítés (1) ételízesítő (2) Étkezési szokások (1) étolaj (5) EU (1) EUFIC (14) Európai Unió (191) fagylalt (4) Fanta Trendriport (3) Fehér Könyv (1) fehérrépa (1) feldolgozás (1) felvásárlási ár (741) Female Farmers (19) fenntartható fejlődés (2) fenntarthatóság (2) férfiak (1) fesztiválok (1) fiatalok (33) foglalkozás (1) fogyasztás (49) fogyasztói ár (35) fogyókúra (2) fokhagyma (41) Franciaország (9) Frischeparadies (1) friss (10) friss húskészítmények (4) Frutura (1) funkcionális élelmiszer (2) fűszerek (5) fűszerpaprika (5) gabona (59) galamb (5) gasztronómia (3) gesztenye (13) gesztenyekrém (1) GKI (2) gomba (30) Google (1) görögdinnye (22) Görögország (2) grafikon (1) Greenpeace (1) Gutes vom Bauernhof (1) GVH (3) gyártók (3) gyerekek (4) gyorsfagyasztott (3) gyümölcs (74) gyümölcslé (12) HACCP (1) hal (7) háztartási vegyiáru (1) háztartások (8) Heineken (1) Heumilch (1) hipermarket (2) Hofer (1) Hollandia (3) honlap (1) Horvátország (2) hungarikum (1) Hungary-Meat (2) Hungrana (3) hús (11) húskészítmények (3) húsvét (5) IAASTD (1) import (2) innivaló (2) interjú (1) Internet (10) Interspar (3) intervenció (1) Ipsos (1) irányelv (13) iskola (1) ital (1) jeges tea (1) jégkrém (11) joghurt (5) jövedelem (3) juh (42) kacsa (61) kajszibarack (18) kakaó (1) kakas (21) kampány (1) káposzta (49) karácsony (5) karalábé (34) karfiol (43) Kärnten (2) kávé (7) kecske (17) kefír (1) keksz (5) kelbimbó (13) kelkáposzta (20) keményítő (1) kenyér (11) képzés (11) kereskedelem (66) kereskedelmi márka (10) kereskedő (1) kereső szavak (1) kertészet (11) készétel (1) ketchup (1) kézműves (6) kiadások (4) Kidcomm (1) kínai kel (13) kiskereskedelmi cenzus (2) Kiskereskedelmi Index (47) kistermelő (112) kommunikáció (2) konzerv (1) Kopint-Tárki (7) kozmetikum (1) köles (2) környezetbarát (2) körte (45) közétkezés (1) közterület (1) KSH (1365) kukorica (92) KutatóCentrum (1) külkereskedelem (22) láncok (13) Ländle (1) lángos (1) Lekkerland (1) lekvár (4) lencse (15) Lengyelország (4) leves (1) liba (61) Lidl (7) liszt (4) (1) logisztika (1) magyar (20) mák (21) malac (8) málna (14) malomipari termék (2) Málta (1) mandula (15) margarin (5) marha (46) marhahús (65) márka (70) márkahűség (2) marketing (78) Mars (2) Masmi (1) MÁSZ (1) MÉ Magyar Élelmiszerkönyv (38) MÉBiH (14) média (2) MÉDOSZ (1) megg (1) meggy (24) méh (5) Merkur (3) Metro (1) méz (47) mezőgazdaság (1) mikulás (1) mobil telefon (1) Mogyi (1) mogyoró (13) Müller (1) müzliszelet (1) Nagy-Britannia (6) Nagybani Piac (5) nápolyi (1) napraforgó (18) naspolya (1) nektarin (5) Németország (72) nemzetközi (4) Nestlé (2) Nielsen (60) nők (24) nrc (2) nyomonkövethetőség (3) nyugdíjasok (2) nyúl (29) OÉTI (3) október (4) olaj (3) olajos növény (4) Olaszország (5) online (3) Oroszország (12) öko (16) ökológia (1) ökotermékek (3) Örményország (1) őstermelő (1) őszibarack (25) padlizsán (12) palacsinta (1) paleo (1) pálinka (1) pályázat (20) Pápai Hús (1) paprika (50) paradicsom (57) paraj (1) parasztgazdaság (28) pékség (1) péksütemény (10) pénzügy (12) Penny Market (4) petrezselyem (25) pezsgő (3) piac (9) piackutatás (5) Pick (3) piskóta (2) Piszkei Öko (1) plakát (2) Planet Retail (1) póréhagyma (16) Portugália (2) POS (1) PR (1) praliné (1) PricewaterhouseCoopers (2) Progresszív magazin (12) pulyka (64) puszdeli (1) PWC (6) rágcsálnivaló (1) Reál (1) reggeli csemegék (2) regionális (8) reklám (4) rendezvény (7) repce (4) Research International Hoffmann (1) retek (26) Rewe (3) ribizli (7) Riceland (1) ringló (3) rizs (5) Románia (8) Rondo (1) rozs (12) rövid ellátási lánc (33) sajt (22) saláta (27) sárgabarack (20) sárgaborsó (10) sárgadinnye (18) sárgarépa (45) sertés (87) sertéshús (59) SGS (11) ShopperTrends (3) Sikertermék (1) Slow Food (2) Small Food Business (47) (2) sóska (20) sör (20) Spanyolország (7) Spar (4) spárga (22) spárgatök (16) spenót (26) Steiermark (4) Stilton (1) Sutterlüty (1) sűrített tej (1) sütőipari termék (2) sütőtök (1) Svájc (2) szabadalom (1) szabadidő (1) szaloncukor (1) szamóca (17) száraz tészta (2) szeder (5) szénatej (2) Szerbia (2) Szilasfood (2) szilva (21) Szinapszis (1) színezék (1) Szlovákia (14) Szlovénia (1) szója (12) Szonda Ipsos (14) szőlő (20) találkozó (9) tanulmány (15) tápérték (1) táplálkozás (16) Tárki (1) tartósított élelmiszer (1) tea (3) tej (124) tejföl (3) tejpor (4) tejtermék (26) termelői piaci ár (294) Tesco (3) testápoló (1) testsúly (1) tészta (2) Tirol (8) tisztítószer (1) TNS (12) tojás (86) Tolnatej (1) torma (20) tökmagolaj (1) Törökország (3) tréning (3) túró (2) tyúk (56) uborka (42) Ukrajna (3) Unilever (2) üdítőital (8) üzletek (14) üzletválasztás (5) vaj (5) vállalkozás (78) válság (7) vásárlás (50) Vásárlóerő Index (1) védjegy (4) vega (1) vegán (2) vendéglátás (1) VHT (1) videó (33) világ (420) Visegrádi (1) víz (2) vonalkód (1) Voralberg (7) vörös káposzta (19) vöröshagyma (58) Wien (5) zab (3) zeller (33) zene (1) Zimbo (1) zöldbab (14) zöldborsó (19) zöldhagyma (19) zöldség (82) Zöldségek Zöldfüzete (19) zsír (4) zsiradék (1)

Tudástár Archívum